niedziela, 7 października 2012

Tak w skrócie.

Okej.To będzie post w skrócie opisujący moje życie dotychczas.
Mam 2 siostry Antosię ( 3 lata) i Kingę (22 lata ) .
Urodziłam sie 01.02.2000 r.
Moja najlepsza przyjaciólka to Asia.Mieszka obok mnie. (Mieszkam w szeregowcu wiec dzieli nas tylko sciana ;))
Asia jest w moim wieku i chodzi ze mna do klasy.
Ma fioła na punkcie zwierząt,koloru fioletowego i Biebera ( ;( )
Trzymam się jeszcze z:
-Wiktorią ( ten sam rocznik,jak jesteśmy razem to nam baardzo odwala, jest szalona i odważna,nie radzę jej wkurzać ;))
-Klaudią( ten sam rocznik,można sie jej poradzic w wielu sprawach,ogolnie to lubi sie wygłupiać)
-Julią (kooooocha konie,to jej pasja,niczego sie nie boi,mieszka za miastem na wsi)
Moją pasją  jest taniec.Lubię też fotografię.
To by było na tyle. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz