wtorek, 9 października 2012

...................

Ogólnie to nie lubię wtorków tak samo jak reszty dni...
Spóźniłam się dzisiaj do szkoły.Akurat we wtorki mam 2 razy polski -,- Z moją wychowawczynią...
Pierwszy polski jakoś tam minął.Na drugim na szczęście pani robiła próbę do scenki na dzień nauczyciela.(Ja na szczęście nie biorę w niej udziału ;DD) I przyszli jacys uczniowie z innych klas.
Ja i Julia miałysmy beke z takiej jednej Wiktorii z innej klasy.
Wgl to ona ma takie włosy jakby chciala sobie zrobic ombre a nie mogła xd. Jakby sobie koncowki w farbie zamoczyła jeszcze w takim kolorze jak masło XDD
Na niemieckim jak zawsze nudno.Na infie robiismy jakies prezentacje w paint. Na muzyce pisaliśmy jakąś durną notatkę.
(żal za tydzien z muzyki jest kartkowka i na pamiec 2 piosenki !! ja nie umiem spiewac FUCK)
Na matmie było b.fajnie ;) nie wierze ze to mowie ale ja NIENAWIDZĘ matmy.ale dzisiaj mielismy powtorzenie z klasy 5 ułamków dzisiętnych.
Powiedziałam do pana od matmy czemu tak mało zadał a on na to ze jak chce to moge zrobic zadania z całego tematu.
Ja zrobię to bo chcę mu dowieść ze dam radę!! (Jestem uparta. I to bardzo.)Zaraz idę na SKS ;(((((((((((((((((((((.nara . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz